Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 16., péntek

Csoporttagjaink mondták:

Az általunk vezetett csoportjainkba járók véleménye az egyéves pszichodráma módszerrel végzett önismereti munka eredményéről:



Ø Megélhetem, megérthetem ÉNEM legrejtettebb titkait, és a játék gyönyörű.


Ø Önmagam megismeréséhez lelkem legmélyére kell néznem.


Ø …Mert a csoport segítségével kezdem összerakni a miérteket, mint egy több dimenziós képet. Amíg nem találtam az alapokat, hiába rakosgattam a részeket nem lett (lesz) belőle egész. Remélhetőleg már közel állok a gyönyörködéshez.


Ø Rádöbbenni a miértek miértjére egy csodálatos, felejthetetlen és tanulságos élmény.


Ø A láthatatlan probléma láthatóvá válik. Megfogható, és eldobható.


Ø Kapaszkodót kerestem a hétköznapokhoz, és belső nyugalmat találtam.


Ø Szuper, hogy az eddig cipelt ősi csomagokat végre letehettem. Szabadon élhetek.


Ø Saját problémáim megoldására eddig nem volt rálátásom. Itt ezt is megtanultam.


Esetbemutatás: Csipkerózsa ébredése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése